Angrerett og retur

Angrerett og retur

Ved kjøp av varer over internett har du angrerett i 14 dager. Vi sender angrerettskjema som vedlegg på mail sammen med bestillingsbekreftelsen din. Hvis du ønsker å returnere varer til oss er det viktig at du fyller ut angrerett-skjemaet og sørger for skikkelig emballasje. Undertøy kan ikke returneres dersom produktets emballasje er brutt.

Ved retur av bestilte varer er det kunden som betaler returporto, jfr Lov om opplysningsplikt og angrerett m.v. ved fjernsalg og salg utenfor fast utsalgssted (angrerettloven). Etter samme lov tapes retten til retur av varer dersom varen er brukt eller på annen måte forringet og ikke lenger i salgbar stand. Varer som returneres skal ikke sendes i oppkrav til oss. Undertøy kan ikke returneres og refunderes dersom det er brukt.

Ved bruk av angrerett refunderer vi pengene innen 14 dager etter at vi har mottatt varene. Kanselleres ordren før vi har utsendt varene fører vi pengene tilbake til din konto.

Retur sendes til:

Salva AS
Vekstveien 17
3474 Åros

Feil eller manglende leveranser

Dersom du mangler en vare eller har fått feil vare i forsendelsen din, må du ta kontakt med oss raskest mulig. Sjekk den vedlagte informasjonen om det er varer som er restnotert før du kontakter oss. Send oss e-post på kundeservice@salvastore.no og skriv på ordrenummer og hvilken vare som mangler eller er feillevert. Har vi gjort en feil retter vi selvsagt opp denne uten ekstra kostnad for deg. Hvis du oppdager at en pakke er skadet allerede ved avhenting på postkontoret, må du melde fra om dette med en gang på stedet. Oppdager du en transportskade først når du kommer hjem og åpner emballasjen – ta med deg hele forsendelsen inkludert emballasjen tilbake til postkontoret og fyll ut et skadeskjema. Postpersonalet vil hjelpe deg med utfyllingen.

Dersom du har mottatt en vare som er ødelagt, må du også kontakte oss så snart som mulig. Det er viktig at du ikke kaster emballasjen varene kom i. Vi kan trenge den i forbindelse med vår forsikring.